با حضور مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، مدیران داخلی و مسئولین مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان جلسه هماهنگی طرح نشاط معنوی در یزد برگزار شد.

یزدفردا "با حضور مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، مدیران داخلی و مسئولین مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان جلسه هماهنگی طرح نشاط معنوی در یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سعید رادمهر در این جلسه با اشاره به هجمه گسترده فرهنگی دشمن درطی سالهای اخیر به خصوص در فضای مجازی بر لزوم جذب جوانان ونوجوانان به امامزادگان و بقاع متبرکه تاکید کرد و افزود: تقویت بنیه دینی و ارزش های انقلاب اسلامی و ایجاد علاقه در جوانان جهت حضور در امامزادگان از اهداف برگزاری این طرح می باشد.
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه افزود: مسئولیت آموزشی کلاس ها به مبلغین واگذار شده و دانشجویان اعزامی دانشگاه علوم قرآنی به عنوان مسئولین کمک آموزشی در این طرح فعالیت خواهند کرد.
رادمهر در پایان خواستار ارائه برنامه های مدیران امامزادگان و تبلیغ و اطلاع رسانی هرچه بهتر این طرح شد.
سید مهدی سیدی سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد نیز در این جلسه فعال شدن مدیران مراکز فرهنگی قرآنی امامزاده ها و استفاده از فضا و امکانات موجود را خواستار شد.
ارائه نظرات و پیشنهادات مدیران داخلی و مسئولین فرهنگی قرآنی امامزاده ها پایان بخش جلسه بود.
گفتنی است این جلسه در تاریخ 7 خرداد ماه در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا